مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:352020-11-28اقتصادي

اجرای «گردشگری ایمن» در سه استان مرکزی کشور در دستور کار است


معاون اقتصادی استانداری اصفهان گفت: مقدمات «گردشگری ایمن» در سه استان فارس، یزد و اصفهان فراهم شده تا مرهمی حداقلی بر زخم عمیق کرونا بر پیکر گردشگری ایران شود.

- اصفهان-معاون اقتصادی استانداری اصفهان گفت: مقدمات گردشگری ایمن در سه استان فارس، یزد و اصفهان فراهم شده تا مرهمی حداقلی بر زخم عمیق کرونا بر پیکر گردشگری ایران شود.

سیدحسن قاضی عسگر در گفت وگو با دید، اظهار داشت: شیوع کووید 19 به ما اثبات کرد که در آینده پژوهی و برنامه ریزی های آینده بر عوامل مؤثر صنعت گردشگری استان اصفهان متمرکز شویم.

وی با اشاره به برگزاری ویدئوکنفرانس بین استان های اصفهان، فارس و یزد در خصوص توسعه صنعت گردشگری تصریح کرد: استان های یزد، فارس و اصفهان به مثلث طلایی گردشگری ایران شهرت دارند و مقرر شد مقدمات گردشگری ایمن در این سه استان فراهم شود.

گردشگری ایمن؛ عبور از چنبره کرونا معاون اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به تهیه پلن و برنامه ریزی مدون گردشگری ایمن در سه استان یزد، فارس و اصفهان گفت: در آینده نزدیک استانداران یزد، فارس و اصفهان در استان یزد جلسه ای در همین موضوع برگزار خواهند کرد تا به پروتکل های نهایی دست یابیم تا اقدامات لازم در سطح هیئت دولت و دستگاه های اجرایی مربوطه انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای «گردشگری ایمن» در سه استان مرکزی کشور در دستور کار است

اجرای «گردشگری ایمن» در سه استان مرکزی کشور در دستور کار است