مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:352020-11-28اقتصادي

2هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان زنجانی توزیع می شود


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان،گفت: در مرحله دوم رزمایش مومنانه دو هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان زنجانی توزیع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هدایت صفری به همدلی و کمک های مومنانه در استان زنجان اشاره کرد و گفت: مرحله دوم کمک های مومنانه کمیته امداد استان در حال اجرا است.

وی اظهار کرد: در این راستا 120 مرکز نیکوکاری در استان فعال شده و در هشت ماه امسال بیش از 32 میلیارد تومان برای نیازمندان در استان کمک شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، همکاری خیرین استان زنجان در کمک های مومنانه به نیازمندان در استان زنجان را بسیار مطلوب اعلام کرد و گفت: امیدواریم این کمک ها در استان قوت بگیرد.

صفری با بیان اینکه در مرحله دوم بیش از دو هزار بسته بین نیازمندان در مناطق محروم روستایی استان توزیع خواهد شد، تاکید کرد: هر بسته شامل روغن، برنج، حبوبات، روغن و شکر بوده و ارزش این اقلام بیش از 500 هزار تومان است.

وی ابراز کرد: در مرحله سوم رزمایش ایران همدل کمک ها به صورت تخصصی خواهد بود و برای این منظور در کمیته امداد استان زنجان هشت مرکز نیکوکاری تخصصی ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، تصریح کرد: مردم با واریز کمک های خود از طریق شماره کارت 0420-5003-9979-6037 و یا از طریق شماره گیری کد مهربانی #024*8877* با تلفن همراه، در این پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان زنجانی توزیع می شود

2هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان زنجانی توزیع می شود