مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:352020-11-28سياسي

مهلت شرکت در رتبه بندی روزنامه ها تا 20 آذر تمدید شد


با توجه به شرایط کرونایی و درخواست مدیران روزنامه ها مبنی بر تمدید مهلت شرکت در دور جدید رتبه بندی روزنامه ها روزنامه ها، تا 5 شنبه 20 آذرماه فرصت دو نسخه از روزنامه خود را ارسال کنند.

- با توجه به شرایط خاص کرونایی و درخواست شماری از مدیران روزنامه ها مبنی بر تمدید مهلت شرکت در دور جدید رتبه بندی روزنامه ها در سال (98-99)، مدیران مسئول روزنامه ها، تا 5 شنبه 20 آذرماه فرصت دارند دو نسخه از شماره های روزنامه خود را مطابق تاریخ های اعلامی به دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، مطابق فراخوان قبلی، مدیران رسانه ها ت، آذرماه فرصت داشتند تا مطابق شیوه نامه مصوب، دو نسخه از شماره های روزنامه خود را مطابق تاریخ های اعلامی، همراه با فرم خوداظهاری تکمیل شده جداول الحاقی و مستندات لازم را به دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها ارسال کنند اما با توجه به شرایط خاص کرونایی و درخواست شماری از آن ها، مهلت اعلام شده تمدید شد.

روزنامه های ارسالی برای شرکت در طرح رتبه بندی، مطابق تاریخ های اعلام شده به شرح زیر ارسال شود: *دوشنبه، 11 شهریور، سه شنبه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت شرکت در رتبه بندی روزنامه ها تا 20 آذر تمدید شد

مهلت شرکت در رتبه بندی روزنامه ها تا 20 آذر تمدید شد