مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:352020-11-28سياسي

پیام تسلیت نهاد ها و چهره های فرهنگی و مذهبی درپی شهادت دانشمند هسته ای


درپی ترور ناجوانمردانه محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان نهاد ها و چهره های فرهنگی و مذهبی کشورمان در پیام هایی ضمن محکومیت این اقدام بزدلانه خواهان اقدام فوری و انتقام از این حرکت شوم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه فرهنگ خبرگزاری فارس درپی ترور ناجوانمردانه محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان نهاد ها و چهره های فرهنگی و مذهبی کشورمان در پیام هایی ضمن محکومیت این اقدام بزدلانه خواهان اقدام فوری و انتقام از این حرکت شوم شدند.

حجت الاسلام خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه بسم الله الرحمن الرحیم وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ بار دیگر صهیونیست های بزدل که حضور مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در منطقه خواب را از چشمانشان ربوده است و  زندگی را در سایه مرگ زودرس به کامشان تلخ کرده پیش از برداشته شدن مترسک ترامپ از مزارع غصبی شان دست به کاری زده اند که جز پشیمانی برای آنها نتیجه دیگری به بار نخواهد آورد.

جمهوری اسلامی ایران امروز در شدیدترین موج تحریم های تاریخ بدون هیچ تلاطمی در برابر بزرگترین طاغوت عالم قد برافراشته و مانع عظیمی است در برابر آرزوها و مطامع شوم نظام سلطه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت نهاد ها و چهره های فرهنگی و مذهبی درپی شهادت دانشمند هسته ای

پیام تسلیت نهاد ها و چهره های فرهنگی و مذهبی درپی شهادت دانشمند هسته ای