مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:252020-11-28سياسي

ردپای آمریکا و رژیم صهیونستی در ترور دانشمند هسته ای


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، در پیامی نوشت: دست جنایتکار آمریکا و رژیم منحوس صهیونستی و منافقین کوردل در این جنایت به وضوح و آشکارا دیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام علیرضا ادیانی در پیامی شهادت دانشمند هسته ای ایران محسن فخری زاده را تبریک و تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: بار دیگر دست جنایتکار و خونریز عناصر خودفروخته و وابسته به بیگانگان و صهیونیسم بین الملل با هدف شوم مقابله با پیشرفت های علمی و پژوهشی کشور یکی از چهره های برجسته علمی و صنعتی و هسته ای ما را هدف قرار داده است.

این برادر و دانشمند مجاهد در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از جنگ تحمیلی در عرصه علم و فناوری هسته ای و دفاعی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات ارزنده و شایانی انجام داده است.

دست جنایتکار آمریکا و رژیم منحوس صهیونستی و منافقین کوردل در این جنایت به وضوح و آشکارا دیده می شود.

اما دشمنان کوردل بدانند راهی که دانشمند شهید ما حاج محسن فخری زاده آغاز نموده هرگز متوقف نخواهد شد و انتقام سختی در انتظار عاملان و هادیان این جنایت هولناک خواهد بود.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این دانشمند عزیز به محضر فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز و همکاران و خانواده عزیز ایشان، اطمینان می دهیم تا تعقیب و مجازات عاملان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردپای آمریکا و رژیم صهیونستی در ترور دانشمند هسته ای

ردپای آمریکا و رژیم صهیونستی در ترور دانشمند هسته ای