مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:252020-11-28اقتصادي

تأمین آب صنایع از سدها/مطالعات جامع آب شرب و صنعت گلستان انجام شد


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: مطالعات سامانه انتقال 20 میلیون متر مکعب آب سدهای گلستان به صنایع انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید محسن حسینی اظهار کرد: مطالعات جامع آب صنعت و شرب در استان انجام شده و میزان آب و کمبود مشخص است.

وی افزود: در طرح سامانه انتقال آب صنعت، از طرفی قسمتی از نگرانی بخش صنعت در خصوص تامین آب حل شده و از طرف دیگر ظرفیت معطل مانده سدها به عنوان تامین کننده آب صنعت مورد استفاده قرار گرفته و توجیه اقتصادی آنها به حد مورد انتظار خواهد رسید و از همه مهم تر اشتغال و ارزش افزوده استان رشد جهشی و قابل توجهی خواهد یافت.

حسینی گفت: در این طرح از سدهای گلستان و بوستان و نرماب، 20 میلیون متر مکعب به شمال استان منتقل می شود و بخشی در مسیر مورد استفاده قرار می گیرد و مابقی هم به شهرک صنعتی یک هزار هکتاری می رسد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان گلستان تصریح کرد: برای مطالعه این طرح باید با مشارکت سازمان صمت و شرکت شهرک ها، کمیته راهبری شکل بگیرد و شرکت شهرک های صنعتی هم در این کمیته عضو باشد و بتواند کمک لازم را انجام دهد.

حسینی تصریح کرد: برای توسعه بیشتر شهرک های صنعتی هم گزینه پیشنهادی ما استفاده از آب دریا است که شرح خدماتی مطالعات آن آماده شده و به شرکت شهرک ها ارائه می شود که بر اساس آن مشاوری به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین آب صنایع از سدها/مطالعات جامع آب شرب و صنعت گلستان انجام شد

تأمین آب صنایع از سدها/مطالعات جامع آب شرب و صنعت گلستان انجام شد