مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:202020-11-28سياسي

تغییر چهره «سولان» به همت «امام روستا»/ «عمو روحانی» و اعتمادی که غوغا می کند


سولان روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان همدان، منطقه ای که روحانی پا به کاری دارد، از فعالیت های او زیاد شنیده بودم فردی که اقدام به فعالیت های فرهنگی بسیاری کرده است، برای مثال در نماز جماعت او 700 نمازگزار شرکت می کنند.

از برنامه های تفسیر قرآن و قرائت زیارت عاشورا، قرائت دعای کمیل و برگزاری مناسبات ملی ـ مذهبی در طول سال که بگذریم ایجاد شعبه ای از جلسات استاد مسکین به عنوان شهدای گمنام و حضور 60 نفر از نوجوانان روستا، آموزش خانواده و ازدواج آسان و جلوگیری از طلاق از جمله اقدامات این روحانی در روستاست.

همکاری با پنج هیات فعال روستا در مناسبت های مختلف، شناسایی فعالین فرهنگی و نخبه های روستا و تجلیل از آنها و معرفی به عنوان الگوی موفق، تشکیل کارگروه تئاتر و اجرای برنامه های متنوع، اجرای برنامه در نمایشگاه بین المللی تهران و شبکه استانی همدان، برداشتن چند رسم از مراسم ترحیم، برگزاری برنامه های متنوع در ایام دهه فجر در راهپیمایی با استقبال بی نظیر خانواده ها و برگزاری جام فوتسال فجر و شرکت بهترین های فوتسال استان در این جام را می توان از تلاش این روحانی در روستا دانست.

   ایجاد صندوق قرض الحسنه در مسجد و اعطای وام های سهل الوصول خصوصا به زوجین و نیازمندان، همکاری با دارالایتام و مساکین و رفع دغدغه نیازمندان به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر چهره «سولان» به همت «امام روستا»/ «عمو روحانی» و اعتمادی که غوغا می کند

تغییر چهره «سولان» به همت «امام روستا»/ «عمو روحانی» و اعتمادی که غوغا می کند