مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:152020-11-28اجتماعي

ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری در آماده باش کامل قرار گرفت


سرپرست دفتر مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بارندگی در چهارمحال و بختیاری تا روز دوشنبه ادامه دارد، گفت: تمام نیروهای امدادی و اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست دفتر مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بارندگی در چهارمحال و بختیاری تا روز دوشنبه ادامه دارد، گفت: تمام نیروهای امدادی و اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند.

خسرو کیانی در گفت وگو با ایسنا از بارش باران در اکثر شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: بیش ترین میزان بارش در شهرستان کوهرنگ گزارش شده است، همچنین در گردنه های کوهستانی و ارتفاعات شاهد بارش برف بودیم.

سرپرست دفتر مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تاکنون حادثه ای در پی بارش شدید باران در استان گزارش نشده است، گردنه های استان در پی بارش برف و باران لغزنده هستند و رانندگان برای تردد باید تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بارندگی در چهارمحال و بختیاری تا روز دوشنبه ادامه دارد، عنوان کرد: تمام نیروهای امدادی و اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند و 300 خودروی سبک و سنگین امدادی برای مواجهه با حوادث احتمالی در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری در آماده باش کامل قرار گرفت

ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری در آماده باش کامل قرار گرفت