مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:152020-11-28سياسي

عمق عداوت دشمن بزدل صهیونیست با ملت ایران بار دیگر هویدا شد


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان و امام جمعه زاهدان با صدور بیانیه ای ترور شهید محسن فخری زاده را محکوم و اعلام کرد:عمق عداوت دشمن بزدل صهیونیست با ملت ایران بار دیگر هویدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان و امام جمعه زاهدان با صدور بیانیه ای ترور شهید محسن فخری زاده را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: عمق عداوت دشمنان بزدل صهیونیست با ملت عزیز ایران بار دیگر برای تمام عالم، هویدا شد.

ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و دانشمند توانمند هسته ای کشورمان، نشانگر استیصال ایادی شیطان در مقابله با روند متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران و فتح قله های دانش توسط دانشمندان متعهد و ساعی ما است.

البته این اقدامات پست نه تنها آنها را از منجلاب تباهی نجات نخواهد داد، بلکه عمر نحس و دوران تاریک ظلم و ستم آنها را کوتاه تر خواهد کرد.

این واقعه اگر چه دردناک است و جانکاه، اما نیروهای جان بر کف اسلام با اتکال بر خداوند عزیز ذوانتقام این حرکت پلید را بی جواب نخواهند گذاشت.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت دانشمند شهید محسن فخری زاده به محضر حضرت ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همچنین خانواده عزیز ایشان، جامعه علمی و دانشگاهی کشور و عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمق عداوت دشمن بزدل صهیونیست با ملت ایران بار دیگر هویدا شد

عمق عداوت دشمن بزدل صهیونیست با ملت ایران بار دیگر هویدا شد