مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:152020-11-28سياسي

وقتی انتقام سخت دیر شد، دشمن غدار حریص شد


رییس سازمان تبلیغات اسلامی در پی شهادت شهید محسن فخری زاده گفت: باید سرها را که همچون کبک در خاک فرو برده اند، بیرون آورند آن ها که با این دنایٔت و رذالتِ ابلیس بزرگ و اسرایٔیل غاصب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی در صفحه شخصی خود نوشت: .

باید سرها را که همچون کبک در خاک فرو برده اند، بیرون آورند آن ها که با این دنایٔت و رذالتِ ابلیس بزرگ و اسرایٔیل غاصب، باز سخن از مذاکره از جنس بده و نستان می زنند! حجت بر که تمام نیست!؟ همه می دانند ما ضعیف نیستیم؛ اما تجربه تلخ کوتاه آمدن جلوی دشمن، وقاحت او را از حد گذرانده و گرفتاری مستضعفین را شدیدتر کرده.

خاک بر سری که ترجیح می دهد پدرکشتگی و خباثت کینه توزانه دشمنان قسم خورده و خون ریز این ملت مظلوم و قهرمان را به روی خودش نیاورد! جنگ است، جنگ! وقتی حاج قاسم مان را زدند و خلاف نظر رهبرمان، انتقام سخت واقعی مان دیر شد، دشمن قدّار، حریص گشت و طمع کرد.

جنگ است با همه معانی و ملزوماتش! در هر نبردی عوامل چندی، از طراحی نقشه مؤثر تا آرایش متناسب جنگی، مهم اند اما مهم ترین عامل به حکم نهج البلاغه علی (ع)، اراده ایستادگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی انتقام سخت دیر شد، دشمن غدار حریص شد

وقتی انتقام سخت دیر شد، دشمن غدار حریص شد