مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:102020-11-28بين الملل

سناتور آمریکایی: ترور فخری زاده، آمریکا و اسراییل را ایمن نمی کند


سناتور دموکرات ایالت کنتیکت با یادآوری اقدام تروریستی واشنگتن در به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی تصریح کرد که ترور دانشمند هسته ای ایران، کمکی به ایمن تر شدن آمریکا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کریس مورفی سناتور دموکرات ایالت کنتیکت آمریکا شب گذشته (جمعه) در پیامی که در صفحه توییتر خود منتشر کرد، تأکید کرد که ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران، کمکی به ایمن تر شدن آمریکا، فلسطین اشغالی یا جهان نمی کند.

مورفی در این پیام نوشت: اگر هدف اصلی کشتن آقای (محسن) فخری زاده، دشوار کردن راه اندازی مجدد توافق هسته ای ایران است، چنین اقدام تروریستی به امن تر شدن آمریکا، اسراییل یا جهان کمکی نمی کند .

این سناتور آمریکایی سپس در پیامی اقدام تروریستی ایالات متحده در به شهادت رساندن سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نزدیکی فرودگاه بغداد، ادامه داد: لازم به یادآوری است که که از نقطه نظر امنیتی، کشتن (سپهبد) سلیمانی نتیجه معکوس داد .

وی به پاسخ جمهوری اسلامی ایران به ترور سپهبد سلیمانی اشاره کرد و نوشت: ایران تحقیقات هسته ای خود را بیش از پیش افزایش داد، حملات به نظامیان ما را افزایش داد و همچنان حمایت خود را از نیروهای نیابتی حفظ کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور آمریکایی: ترور فخری زاده، آمریکا و اسراییل را ایمن نمی کند

سناتور آمریکایی: ترور فخری زاده، آمریکا و اسراییل را ایمن نمی کند