مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:052020-11-28سياسي

کمیته امداد از واگذاری بیمارستان آیت الله کرمی اهواز خودداری کند


نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته امداد امام از واگذاری بیمارستان آیت الله کرمی اهواز به دستگاهی دیگر، خودداری کند.

- سید کریم حسینی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ماه اول ورود به مجلس شورای اسلامی در کمیسیون اجتماعی مجلس با رییس کمیته امداد کشور جلسه ای برگزار کردیم.

وی افزود: سه موضوع مهم از جمله عدم واگذاری بیمارستان آیت الله کرمی اهواز در این جلسه مطرح شد که رییس کمیته امداد کشور نیز خود به این موضوع اشاره داشت که وجود، تأسیس و همچنین قصد و نیت علامه کرمی در وقف این بیمارستان در اختیار گذاشتن آن به فقرا و نیازمندان بود.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس تصریح کرد: یعنی با این فرض استفاده فقرا و نیازمندان از خدمات درمانی بیمارستان آیت الله کرمی در اختیار کمیته امداد قرار گرفت.

حسینی تاکید کرد: فقیرترین و کم برخوردارترین قشر جامعه، خانواده های تحت پوشش کمیته امداد هستند که در این مدت، بیمارستان آیت الله کرمی توانست خدمات خیلی خوبی را به آنها ارائه دهد.

حتی پزشکان و کادر درمانی که در این بیمارستان خدمت می کنند از نظر تعرفه و رعایت حال بیماران به دلیل نیازمندی، مراعات خوبی برای بیماران داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد از واگذاری بیمارستان آیت الله کرمی اهواز خودداری کند

کمیته امداد از واگذاری بیمارستان آیت الله کرمی اهواز خودداری کند