مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:052020-11-28سياسي

پیام تسلیت وزیر دادگستری در پی ترور محسن فخری زاده


وزیر دادگستری در پی ترورمحسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، پیام تسلیتی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، متن پیام تسلیت سیدعلیرضا آوایی وزیر دادگستری به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ آل عمران / 169 هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.

شهادت دانشمند گرانمایه و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شهید دکتر محسن فخری زاده که به دست عناصر کوردل تروریست به فیض عظیم شهادت نایل آمد، سبب تأثر و تألم فراوان شد.

آن شهید سرافراز عمر پر برکت خود را در راه اعتلای توان دفاعی کشور و همچنین تربیت شاگردان و دانشمندان بزرگی صرف کرد که هر یک منشأ خدمات و برکات ارزشمندی برای نظام اسلامی می باشند.

اگرچه مجموعه دفاعی کشور در این ضایعه اسفبار، یکی از مدیران بزرگ و ارزشمند خود را از دست داد اما مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سخن پیر فرزانه خود ایمان دارند که با رفتن یک خدمتگزار، خللی در سد آهنین ملت ایجاد نخواهد شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت وزیر دادگستری در پی ترور محسن فخری زاده

پیام تسلیت وزیر دادگستری در پی ترور محسن فخری زاده