مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 04:502020-11-28اقتصادي

احتمال کاهش تولید شیر در گیلان


مدیرعامل اتحادیه دامداران گیلان گفت: تامین نشدن به موقع نهاده های دامی موجب خواهد شد که برخی دامداران دام هایشان را به کشتارگاه بفرستند و به این ترتیب شاهد کاهش تولید شیر در گیلان خواهیم بود.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل اتحادیه دامداران گیلان گفت: تامین نشدن به موقع نهاده های دامی موجب خواهد شد که برخی دامداران دام هایشان را به کشتارگاه بفرستند و به این ترتیب شاهد کاهش تولید شیر در گیلان خواهیم بود.

عباس یوسفی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه دامداران از افزایش قیمت خرید شیرخام اصلا خوشحال نیستند، گفت: هزینه تولید شیر به قدری افزایش یافته است که قیمت فعلی شیرخام اصلا صرفه اقتصادی برای دامدار ندارد.

وی افزود: در حال حاضر قیمت شیر خام لیتری 4500 تومان از دامدار خریداری می شود، این درحالیست که قیمت تولید هر لیتر شیر 5500 تومان برای دامدار تمام می شود.

مدیرعامل اتحادیه دامداران گیلان ادامه داد: قیمت مصوب جو 1700 تومان و قیمت ذرت و سویا 3200 تومان تعین شده است و دولت تهعد دارد تا 60 درصد نیاز نهاده ها با قیمت دولتی دام های دامداران گیلان را تامین کند و مابقی باید از بازار آزاد خریداری شود که اصلا برای هیچ یک از دامداران استان به صرفه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال کاهش تولید شیر در گیلان

احتمال کاهش تولید شیر در گیلان