مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 04:502020-11-28سياسي

پیام مسئولان گلستان در پی ترور شهید فخری زاده


استاندار و نماینده ولی فقیه در استان گلستان در پیام های جداگانه ترور شهید دکتر محسن فخری زاده، دانشمند برجسته کشور و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را محکوم کردند.

- ایسنا/گلستان استاندار و نماینده ولی فقیه در استان گلستان در پیام های جداگانه ترور شهید دکتر محسن فخری زاده، دانشمند برجسته کشور و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را محکوم کردند.

در بخشی از پیام دکتر حق شناس، استاندار گلستان آمده است: تروری بی رحمانه، بی شرمانه که همچون گذشته در زمان رشد و پیشرفت ملت ایران توسط دشمنان قسم خورده این نظام برنامه ریزی شد تا شاید بتوانند روند توسعه کشور را مختل سازند، غافل از آنکه فرزندان رشید این کشور اجازه نخواهند داد مسیر اوج گیری جمهوری اسلامی با خللی مواجه شود.

پیام ستیزه جویی استکبار جهانی با نظام اسلامی در قالب ترور فرزندان این سرزمین موضوع تازه ای نیست و این جریان از شهادت دکتر بهشتی تا شهادت سپهبد سلیمانی ادامه داشته و امروز شهادت دکتر فخری زاده برگ دیگری از اسناد قربانی بودن ایران در مقوله تروریسم است.

آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان نیز در پیامی آورده است: ایران اسلامی که قربانی مدام سیاست های سلطه در گسترش تروریسم بوده است، این بار نیز یکی از فرزندان خدوم خود را از دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مسئولان گلستان در پی ترور شهید فخری زاده

پیام مسئولان گلستان در پی ترور شهید فخری زاده