مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 04:402020-11-28سياسي

سیدحسن خمینی: این ترور پاسخی درخور خواهد یافت


تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت مظلومانه دکتر محسن فخری زاده، تاکید کرد: جنایت مکارانه آنان اگرچه شهیدی عزیز را از میان ما برد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، در پیام حجت الاسلام سید حسن خمینی آمده است: و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین شهادت مظلومانه برادر بزرگوار جناب آقای محسن فخری زاده بار دیگر جنایت عمّال صهیونیسم جهانی را آشکار ساخت.

این حادثه ی اسفناک اگرچه از یک سو نشان مکر دشمنان مردم ایران و دسیسه جنایتکاران بین المللی است اما در کنار آن ندای بیدار باشی است که همگان را به پاسخ الهی به این دشمنی رهنمون می سازد.

این پیام می افزاید: ایشان به دسیسه نشسته اند و ملت ما را ضعیف و عجول می خواهند، غافل از آنکه اندیشه، عزم و صلابت فرزندان خمینی کبیر(ره) با توکل به خدای بزرگ و توسل به اولیای گرامی اش، تلاش مذبوحانه آنان را به درستی و در کمال قدرت و متانت پاسخ خواهد داد.

اینجانب با تبریک و تسلیت این شهادت به پیشگاه رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا، مردم شهید پرور ایران و خانواده محترم ایشان از خدای متعال علو درجات برای این فقید سعید و اعتلای نام مبارک جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدحسن خمینی: این ترور پاسخی درخور خواهد یافت

سیدحسن خمینی: این ترور پاسخی درخور خواهد یافت