مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 04:402020-11-28اقتصادي

هفته ای دیگر حوصله کنید/ آمار مبتلایان کاهش می یابد


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: طرح محدودیت کرونایی می تواند شدت و درصد آمار مبتلایان و بستری شدگان در بیمارستان ها را کاهش دهد.

- ایسنا/کردستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: طرح محدودیت کرونایی می تواند شدت و درصد آمار مبتلایان و بستری شدگان در بیمارستان ها را کاهش دهد.

طرح هوشمند مدیریت محدودسازی ترددهای شبانه خودروها همزمان با سراسر کشور از اول آذرماه در سطح معابر درون شهری استان کردستان اجرا شده است.

براساس این طرح هرگونه تردد خودروهای بومی و غیر بومی در شهرستان های با وضعیت قرمز و نارنجی به صورت شبانه از ساعت 9 شب تا 4 صبح کاملاً ممنوع است و صرفا خودروهایی با پلاک عمومی و امدادی مجاز به تردد شبانه در داخل شهرها هستند.

صدیق جدیدالاسلامی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص محدودیت های اعمال شده، اظهار کرد: هر طرحی تحت هر عنوانی که موجب کاهش ارتباط انسان ها شود در راستای قطع شدن زنجیره ویروس کرونا می تواند بسیار مؤثر باشد.

وی افزود: طی هفته های گذشته با موج سوم کرونا مواجه و متأسفانه شاهد مرگ برخی از افراد مبتلابه این بیماری شدیم لذا این محدودیت ها می تواند شدت و درصد آمار مبتلایان و بستری شدگان در بیمارستان ها را کاهش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته ای دیگر حوصله کنید/ آمار مبتلایان کاهش می یابد

هفته ای دیگر حوصله کنید/ آمار مبتلایان کاهش می یابد