مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 04:352020-11-28سياسي

ترور دانشمندان ایرانی نشانه عجز استکبار جهانی در برابر ایران است


رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: ترور دانشمندان ایرانی نشانه نهایت عجز استکبار جهانی در مقابل مقاومت مردم ایران است.

- حجت الاسلام مهدی بصیرتی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ترور دانشمند ایرانی شهید محسن فخری زاده توسط استکبار جهانی و عوامل دست نشانده آنها اظهار داشت: اقداماتی اینچنینی نه برای اولین بار بلکه در طول عمر 42 ساله انقلاب بوده است به نحوی که این امر در ابتدای انقلاب توسط منافقان کوردل و امروز توسط عوامل استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل انجام می شود.

وی با بیان اینکه ترور و شهادت دانشمندان ایرانی نشانه نهایت عجز و ناتوانی استکبار جهانی در مقابل ملت ایران است، ابراز داشت: دشمن باید بداند ترور فیزیکی یک فرد در ایران باعث نمی شود که راه او ابتر بماند بلکه آرمان ها و مکتب آن فرد با قوت توسط دانشمندان جوان کشورمان ادامه می یابد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان ترور دانشمندان ایران را یک روش حقیرانه برای جلوگیری از پیشرفت علمی و تکنولوژی ایران دانست و تصریح کرد: تروریست های نظام استکبار جهانی و صهیونیست باید بدانند این اقدامات آنها به هیچ عنوان بی پاسخ نخواهد ماند.

وی با اشاره به شهادت جمعی دیگر از دانشمندان هسته ای خاطرنشان کرد: این اقدامات تروریستی حاکی از یک طرح برنامه ریزی شده برای توق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور دانشمندان ایرانی نشانه عجز استکبار جهانی در برابر ایران است

ترور دانشمندان ایرانی نشانه عجز استکبار جهانی در برابر ایران است