مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 04:352020-11-28اقتصادي

پلمب 190 واحد صنفی متخلف در شیراز


رییس ستاد مدیریت کرونای شهرستان شیراز گفت: طی بازرسی های انجام شده در 6 روز از 85 هزار واحد صنفی، 190 واحد صنفی متخلف پلمب و به 5 هزار واحد متخلف نیز تذکرات کتبی یا شفاهی داده شده است.

- ایسنا/فارس رییس ستاد مدیریت کرونای شهرستان شیراز گفت: طی بازرسی های انجام شده در 6 روز از 85 هزار واحد صنفی، 190 واحد صنفی متخلف پلمب و به 5 هزار واحد متخلف نیز تذکرات کتبی یا شفاهی داده شده است.

محمدرضا امیری، همراهی مردم در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها در شهرستان شیراز، گفت: بیش از 98 درصد از شهروندان شهرستان شیراز در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی همکاری و همراهی داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فرمانداری شیراز، امیری همکاری اصناف در اجرای طرح فوق را خوب ارزیابی و بیان کرد: طبق آمارهای اعلامی، 95 درصد از اصناف غیرضرور شیراز، فعالیت خود را تعطیل و با اجرای طرح همکاری کرده اند.

رییس ستاد مدیریت کرونای شهرستان شیراز با بیان اینکه طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها، متناسب با روند بیماری تنظیم و به سراسر کشور ابلاغ شده است بار دیگر یادآور شد: هدف اصلی این طرح کاهش تجمع و تردد و افزایش حداکثری رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 190 واحد صنفی متخلف در شیراز

پلمب 190 واحد صنفی متخلف در شیراز