مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 04:202020-11-28سياسي

ترور دانشمند هسته ای ایران، نشانه وحشت دشمن از دستیابی ما به علوم پیشرفته است


در پی شهادت دکتر محسن فخری زاده، دانشمند برجسته هسته ای، استاد دانشگاه امام حسین (ع) و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، - در پی شهادت دکتر محسن فخری زاده، دانشمند برجسته هسته ای، استاد دانشگاه امام حسین (ع) و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح،وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی ضمن تسلیت این ضایعه سترگ به محضر مقام معظم رهبری، خانواده آن شهید والامقام، عموم مردم و به ویژه دانشمندان، اساتید دانشگاهها، جامعه علمی و همه فرهیختگان کشور؛ این اقدام کور تروریستی و خبیثانه را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم متن پیام دکتر منصور غلامی بدین شرح است؛ بسم رب الشهدا و الصدیقین بار دیگر ترور یکی از دانشمندان برجسته هسته ای کشور، بر دل دوستداران علم و دانش و متعهدان به پیشرفت جمهوری اسلامی ایران غم بزرگی نهاد.

جنایت صورت گرفته در به شهادت رساندن یکی دیگر از دانشمندان نخبه و برجسته این سرزمین، که نشانه ی بارز وحشت دشمن از دستیابی ایران به علوم و فناوری های پیشرفته است، بار دیگر چهره واقعی تروریسم را به نمایش گذاشت.

شهادت شهید والامقام، دکتر محسن فخری زاده که از دانشمندان برجسته و بنام هسته ای بود، این حقیقت را بیش از پیش نمایان ساخت که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور دانشمند هسته ای ایران، نشانه وحشت دشمن از دستیابی ما به علوم پیشرفته است

ترور دانشمند هسته ای ایران، نشانه وحشت دشمن از دستیابی ما به علوم پیشرفته است