مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 04:102020-11-28سياسي

خون شهید فخری زاده اثبات کرد مذاکره با تمدن ضد انسانی غرب هیچ ثمره ای ندارد


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان لرستان در پی ترور ناجوانمردانه دکتر محسن فخری زاده در بیانیه ای تاکید کرد: خون پاک این شهید والا مقام بار دیگر اثبات کرد که مذاکره با تمدن ضد انسانی غرب هیچ ثمره ای جز از دست رفتن سرمایه های انسانی کشور، - ب️ه گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان لرستان در پی ترور ناجوانمردانه دکتر محسن فخری زاده بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد؛ بسم الله الرحمن الرحیم  اقدام وحشیانه جبهه استکبار در ترور شهید محسن فخری زاده از بزرگترین دانشمندان حوزه هسته ای_موشکی کشور و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بار دیگر عمق دشمنی صهیونیسم جهانی علیه ملت ایران را به تصویر کشید.

این بار اول نیست که سردمداران نظام سلطه جهانی به خود این اجازه را می دهند تا با اقدام نظامی علیه این ملت، نخبگانِ ارزشمند آن را ترور کرده و مردم عزیز این مرز و بوم را داغ دار کنند! یک روز قهرمان مبارزه با تروریست های داعش، شهید قاسم سلیمانی در فرودگاه بغداد و یک روز هم دکتر محسن فخری زاده از مجاهدان عرصه علم و دانش در شهرستان آبسرد.

  شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان لرستان ضمن محکوم کردن این اقدام ناجوانمردانه اعلام می کند: 1)خون پاک این شهید والا مقام بار دیگر اثبات کرد که مذاکره با تمدن ضد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون شهید فخری زاده اثبات کرد مذاکره با تمدن ضد انسانی غرب هیچ ثمره ای ندارد

خون شهید فخری زاده اثبات کرد مذاکره با تمدن ضد انسانی غرب هیچ ثمره ای ندارد