مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 03:502020-11-28اقتصادي

روستاییان فاقد مسکن خراسان شمالی، صاحب خانه می شوند


مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی از اعطای تسهیلات مسکن روستایی با اولویت ویژه به روستاییان فاقد مسکن در روستاها خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی از اعطای تسهیلات مسکن روستایی با اولویت ویژه به روستاییان فاقد مسکن در روستاها خبر داد.

علی محمدی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه درحادثه سیل سال گذشته در کل کشور، خراسان شمالی به لحاظ تعداد واحدهای احداثی با بیش از شش هزار و 450 واحد آسیب دیده، سومین استان بود که در حال حاضر بازسازی این واحدها با پیشرفت فیزیکی 95 درصد در حال اجراست، اظهار کرد: از این تعداد، شش هزار و 380 واحد در مرحله اسکلت و دیوارچینی و بالغ بر پنج هزار و 800 واحد نیز در مرحله نازک کاری هستند و با همت ستادهای بازسازی و زحمات مدیران و کارکنان شعب تا کنون بالغ بر پنج هزار و 200 واحد مسکونی موفق به دریافت پایان کار شده اند.

محمدی گفت: در این مدت 126 میلیارد و 700 میلیون تومان کمک بلاعوض به مردم پرداخته و همچنین 50 هزار تن معادل یک میلیون پاکت سیمان هدیه مقام معظم رهبری نیز به روستاها حمل و اهدا شده است.

وی همچنین با اشاره به احداث سه هزار و 800 واحد مسکونی طی سال گذشته از محل طرح ویژه مسکن روستایی، گفت: در مجموع طی سال گذشته بیش از 10 هزار واحد مسکن روستایی در روستاها ساخته و در مراحل پایانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاییان فاقد مسکن خراسان شمالی، صاحب خانه می شوند

روستاییان فاقد مسکن خراسان شمالی، صاحب خانه می شوند