مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 03:102020-11-27اقتصادي

کاهش تعداد مجوزهای صادره برای ماشین آلات مشمول معافیت گمرکی


در حالی که طبق اعلام انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران (ستصا) در حال حاضر بسیاری از شرکت ها بر اساس یکی از بندهای قانون امور گمرکی و بدون پرداخت حقوق ورودی و مالیات بر ارزش افزوده، - در حالی که طبق اعلام انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران (ستصا) در حال حاضر بسیاری از شرکت ها بر اساس یکی از بندهای قانون امور گمرکی و بدون پرداخت حقوق ورودی و مالیات بر ارزش افزوده، ماشین آلاتی که در داخل ساخته می شود را هم به کشور وارد می کنند، آمارهای منتشر شده از سوی وزارت حاکی از صدور 2029 فقره مجوز برای ماشین آلات مشمول معافیت گمرکی در هفت ماهه امسال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس ماده 119 قانون امور گمرکی و تفاهم نامه بین گمرک و وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)، واحدهای تولیدی مجاز می توانند در صورت تایید عدم ساخت داخل از معافیت حقوق ورودی ماشین آلات استفاده کرده و در حداقل زمان ممکن ماشین آلات و تجهیزات خطوط تولید خود را از گمرک ترخیص کنند.

البته براساس تعهدی که متقاضی ارائه می کند، باید ماشین آلات و مواد اولیه وارداتی را در محل واحد صنعتی موضوع پروانه نصب کند.

این در حالی است که اخیرا دبیر انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران (ستصا) گفت که در حال حاضر بسیاری از شرکت ها بر اساس یکی از بندهای قانون امور گمرکی و بدون پرداخت حقوق ورودی و مالیات بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تعداد مجوزهای صادره برای ماشین آلات مشمول معافیت گمرکی

کاهش تعداد مجوزهای صادره برای ماشین آلات مشمول معافیت گمرکی