مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 00:252020-11-27بين الملل

رییس سابق سیا: تروردانشمند ایرانی نقض آشکار قوانین بین المللی است


رییس پیشین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) ترور «محسن فخری زاده» دانشمند هسته ای ایران را اقدامی بی پروایانه و جنایتکارانه توصیف کرد.

- رییس پیشین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران را اقدامی بی پروایانه و جنایتکارانه توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در پیامی توییتری به ترور روز جمعه محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران واکنش نشان داد.

جان برنان در صفحه توییتر خود نوشت: این اقدامی بسیار بی پروایانه و جنایتکارانه بود که ممکن است به دور جدیدی از درگیری های منطقه ای مرگبار بینجامد.

برای رهبران ایران عاقلانه است که منتظر بازگشت رهبری معقولانه آمریکا در صحنه جهانی باشند و در برابر پافشاری برای پاسخ به کسانی که آنها را مقصر این واقعه می دانند، مقاومت کنند.

وی افزود: من نمی دانم که آیا یک کشور خارجی دستور ترور فخری زاده را داده یا آن را انجام داده است.

چنین اقدامی از طریق تروریسم دولتی نقض آشکار قوانین بین المللی و تشویق دولت ها برای انجام حملات مرگبار علیه مقامات خارجی است.

برنان ادامه داد: این ترورها با حمله به رهبران تروریست ها و عوامل گروه هایی مانند القاعده و داعش که حاکمان یک کشور نیستند و می توان آنها را جهت جلوگیری از حملات تروریس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سابق سیا: تروردانشمند ایرانی نقض آشکار قوانین بین المللی است

رییس سابق سیا: تروردانشمند ایرانی نقض آشکار قوانین بین المللی است