مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 23:552020-11-27اجتماعي

جریمه هزار خودرو در طرح ممنوعیت تردد در اصفهان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از جریمه بیش از هزار خودرو توسط دوربین های ثبت تخلفات رانندگی و مأموران پلیس در طرح ممنوعیت تردد ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا محمدی اظهار داشت: پلیس مصوبات ستاد مقابله با کرونا را اجرایی می کند و از شروع طرح ممنوعیت خروج خودرو با پلاک بومی از شهر اصفهان و ورود خودرو با پلاک غیربومی به این شهر بیش از هزار خودرو توسط دوربین های ثبت تخلفات رانندگی و مأموران پلیس جریمه شده اند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: تردد وانت بار، تاکسی و تاکسی های اینترنتی بعد از ساعت 9 شب بلامانع است و دیگر خودرو های شخصی مورد اعمال قانون قرار می گیرند.

وی همچنین بیان داشت: همچنین مشاهده شده افرادی پلاک خودرو را که هویت خودرو است تغییر یا مخدوش می کنند که این عمل جرم است و افرادی که مرتکب آن شوند برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی معرفی می شوند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بار دیگر از همکاری و تعامل مردمی فهیم اصفهان با پلیس تقدیر کرد و اظهار داشت: با رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا و کاهش تردد ها می توانیم زنجیره اتصال این بیماری را قطع و به حافظان سلامت کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه هزار خودرو در طرح ممنوعیت تردد در اصفهان

جریمه هزار خودرو در طرح ممنوعیت تردد در اصفهان