مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 21:052020-11-27اجتماعي

خانه امن بهزیستی محلی برای ارائه مشاوره به زنان و کودکان


در خانه های امن مددکار اجتماعی، روان شناسان بالینی، مشاور حقوقی، فعالیت دارند و در صورت لزوم از خدمات روانپزشکی و پزشکی در مورد مددجویان خانه امن استفاده می شود.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مهم ترین راه کمک به زنان در مقابل خشونت و سوء استفاده جنسی، افزایش حمایت های قانونی از آنهاست.

وی ادامه داد: افزایش آگاهی های اعضای خانواده از مصادیق و مظاهر خشونت و شیوه های مقابله با آن، استفاده از امکانات سایر ادارات به ویژه آموزش و پرورش برای اطلاع رسانی و توان افزایی دانش دختران و زنان در خصوص خشونت و راه های مقابله با آن، کمک به زنان و دختران برای گزارش خشونت های خانگی در خصوص خود از مهمترین اقداماتی است که می توان در مقابله با خشونت های خانوادگی انجام داد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه خشونت علیه زنان هرگونه رفتار خشن وابسته به جنسیت است، که موجب آسیب جسمی، جنسی یا روانی یا رنج زنان می شود، گفت: چنین رفتاری می تواند با تهدید، اجبار یا سلب مطلق اختیار و آزادی صورت گرفته و در جمع یا خفا رخ دهد.

محمدی افزود: هدف بهزیستی تحکیم بنیان و تقویت کانون گرم خانواده است و به همین منظور در خانه امن به عنوان یکی از فعالیت های حمایتگر بهزیستی، تلاش می شود از خانواده و اعضای آسیب پذیر آن 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه امن بهزیستی محلی برای ارائه مشاوره به زنان و کودکان

خانه امن بهزیستی محلی برای ارائه مشاوره به زنان و کودکان