مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 20:352020-11-27سياسي

النجباء: ترور دانشمند ایرانی بزدلانه بود


سخنگوی جنبش النجباء عراق از ترور «محسن فخری زاده» دانشمند هسته ای ایران به عنوان اقدامی بزدلانه یاد کرد و شهادت وی را به رهبر معظم انقلاب و دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

- سخنگوی جنبش النجباء عراق از ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران به عنوان اقدامی بزدلانه یاد کرد و شهادت وی را به رهبر معظم انقلاب و دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سخنگوی جنبش النجباء عراق ترور محسن فخری زاده دانشمند برجسته ایرانی را محکوم و آن را اقدامی بزدلانه توصیف کرد.

بر اساس این گزارش، نصر الشمری در پیامی توییتری شهادت این دانشمند ایرانی را به رهبر معظم انقلاب و دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

وی افزود: باور داریم که ایران اسلامی با ادامه ایستادگی، مقتدرانه پیروز خواهد شد و به واسطه عقیده محمدی و حسینی که بر پایه الهام از شهادت استوار است، ظالمان و مستکبران را شکست خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عصر روز جمعه با صدور اطلاعیه ای ترور و شهادت محسن فخری زاده معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) در یک عملیات تروریستی را تایید کرد.

در این اطلاعیه آمده است: بعدازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

النجباء: ترور دانشمند ایرانی بزدلانه بود

النجباء: ترور دانشمند ایرانی بزدلانه بود