مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 19:202020-11-27بين الملل

از توییت ترامپ می توان فهمید که ترور فخری زاده اقدامی آمریکایی-اسراییلی است


شبکه لبنانی المیادین به نقل از رسانه های صهیونیستی اعلام کرد که ترور دانشمند برجسته ایرانی یک اقدام مشترک آمریکایی -اسراییلی است.

- شبکه لبنانی المیادین به نقل از رسانه های صهیونیستی اعلام کرد که ترور دانشمند برجسته ایرانی یک اقدام مشترک آمریکایی -اسراییلی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه لبنانی المیادین به نقل از رسانه های صهیونیستی اعلام کرد که برخی طرف ها در سازمان اطلاعات آمریکا می گویند که اسراییل پشت عملیات ترور محسن فخری زاده قرار دارد.

این رسانه ها اعلام کردند که از توییت دونالد ترامپ می توان فهمید که عملیات ترور فخری زاده یک اقدام مشترک آمریکایی-اسراییلی است.

رسانه های صهیونیستی گفته اند که برنامه هسته ای ایران بدون فخری زاده نیز به پیشرفت های خود ادامه خواهد داد و هزاران مهندس و کارشناس ایرانی در پروژه هسته ای فعالیت دارند که همگی شاگرد فخری زاده هستند و مسیر پیشرفت آن ها از پیش مشخص شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه المیادین پیش از این نیز با اشاره به اظهارات بنیامین نتانیاهو و دیگر مسولان صهیونیستی از احتمال دست داشتن این رژیم در ترور شهید فخری زاده خبر داده بودند.

بر اساس این گزارش، بعد ازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از توییت ترامپ می توان فهمید که ترور فخری زاده اقدامی آمریکایی-اسراییلی است

از توییت ترامپ می توان فهمید که ترور فخری زاده اقدامی آمریکایی-اسراییلی است