مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 17:452020-11-27سياسي

وضعیت تعطیلی ادارات دولتی استان اردبیل در هفته پیش رو چگونه خواهد بود؟


معاون مدیریت منابع و توسعه استاندار اردبیل گفت: ادارات استان در هفته پیش رو به صورت کامل تعطیل نخواهد بود و بنا به تشخیص مسؤولان استانی و شهرستانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، یعثوب نژادمحمد با اشاره به عدم تعطیلی کامل ادارات دولتی در هفته پیش رو اظهار کرد: براساس تصمیمی که در استان گرفته شده، فعالیت دستگاه های اجرایی که خدمات ضروری به مردم ارائه می دهند، از جمله استانداری، فرمانداری ها و بخشداری های تابعه با تعداد مشخص شده توسط مدیران، فعال خواهد بود.

وی افزود: شهرهای اردبیل، مشگین شهر و پارس آباد به عنوان شهرهای قرمز و خلخال، نیر، گرمی و اصلاندوز به عنوان شهرهای نارنجی هستند.

معاون مدیریت منابع و توسعه استاندار اردبیل بیان کرد: در بقیه ادارات کل، مدیر کل، معاونین و تعداد محدودی از همکاران که به عنوان تصمیم گیر برای امورات ضروری در سطح کشور و استان هستند، حضور پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: وضعیت کاری برخی همکاران نیز به صورت دورکاری خواهد بود که با توجه به بخشنامه 27 آبان ماه مبنی بر فعالیت یک سوم کارکنان، در حال حاضر با حداقل افراد در حال اجرا است.

معاون مدیریت منابع و توسعه استاندار اردبیل تصریح کرد: بانک ها در طول هفته پیش رو خدمات عادی به مردم ارائه نخواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت تعطیلی ادارات دولتی استان اردبیل در هفته پیش رو چگونه خواهد بود؟

وضعیت تعطیلی ادارات دولتی استان اردبیل در هفته پیش رو چگونه خواهد بود؟