مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 17:302020-11-27سياسي

ترور وحشیانه دانشمند هسته ای در اسرع وقت درهمان سطح پاسخ داده شود


شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه در بیانیه ای خواهان پاسخگویی به ترور وحشیانه دانشمند هسته ای کشور در اسرع وقت و در همان سطح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه در بیانیه ای ضمن محکومیت ترور وحشیانه دانشمند هسته ای کشورمان، خواهان پاسخگویی در اسرع وقت و در همان سطح شد.

متن بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه به شرح زیر است: بسم الله القاصم الجبارین شهادت مجاهد خستگی ناپذیر عرصه ی علم و مقاومت شهید محسن فخری زاده باز هم داغ فرزند عزیز و افتخار آفرین دیگری را بر دل ایران سربلند گذاشت.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه ضمن تبریک و تسلیت این شهادت به پیشگاه امام عصر عج، رهبر معظم انقلاب و همه ملت ایران از مسولان می خواهد نسبت به گرفتن انتقام این خون کوتاهی نکنند که کوتاهی در این مورد چنان که قبلاً هم رخ داد منجر به بر زمین ریخته شدن خون های مقدس دیگری در آینده ای نه چندان دور خواهد شد.

دشمنان ملت ایران نشان داده اند که ذره ای در مقابل اغماض و کوتاه آمدن های ایران کوتاه نخواهند آمد و اگر چشمان مسؤلین به واشنگتن دی سی و نهادهای پوچ بین المللی خیره بماند چشمان ملت مکرر به خون عزیزانش رنگین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور وحشیانه دانشمند هسته ای در اسرع وقت درهمان سطح پاسخ داده شود

ترور وحشیانه دانشمند هسته ای در اسرع وقت درهمان سطح پاسخ داده شود