مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 16:552020-11-27سياسي

در صندوق بازنشستگی کشوری چه خبر است؟ / امضاهای طلایی در زیرمجموعه های وزارت کار!


با وجود اینکه درماه های اخیر با مدیریت رییس جدید قوه قضاییه مبارزه با فسادهای دولتی در بدنه حاکمیت شدت گرفته است، اما هنوز امضاهای طلایی در انتصاب های سفارشی در زیرمجموعه های وزارت کار و رفاه اجتماعی ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، خبرگزاری موج نوشت: با وجود اینکه درماه های اخیر با مدیریت رییس جدید قوه قضاییه مبارزه با فساد های دولتی در بدنه حاکمیت شدت گرفته است، اما هنوز امضاهای طلایی در انتصاب های سفارشی در زیرمجموعه های وزارت کار و رفاه اجتماعی ادامه دارد و این موضوع تا جایی تشدید شده که محمد حیدری با فوق لیسانس علوم سیاسی به عضویت هیات مدیره یکی از بزرگترین هلدینگ های ساختمان سازی صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شده است؛ این در حالی است که هنوز زمان زیادی از تغییر و تحولات هیات مدیره این شرکت نمی گذرد و تیم جدید بلافاصله مستقر شده است.

حالا سوال این است که آیا وزیر کار و رفاه اجتماعی از انتصابات در زیر مجموعه های وزارت کار اطلاعی دارد؟ و این اقدام چه معنایی می تواند داشته باشد که وقتی تنها شش ماه به پایان کار دولت باقی مانده مقامات به فکر انتصاب مدیران جدید در شرکت های زیرمجموعه برآمده اند، آیا هدف آنها اصلاح مدیریت شرکت هاست یا به دنبال بخشش یک میز مدیریتی درشرکت ها به دوستان و وابستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در صندوق بازنشستگی کشوری چه خبر است؟ / امضاهای طلایی در زیرمجموعه های وزارت کار!

در صندوق بازنشستگی کشوری چه خبر است؟ / امضاهای طلایی در زیرمجموعه های وزارت کار!