مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 16:552020-11-27سياسي

آرامی: ترور شهید فخری زاده عزم توسعه موشکی و هسته ای ایران را دوچندان می کند


ترور شهید فخری زاده عزم ملت ما در توسعه موشکی و هسته ای ایران را دوچندان خواهد کرد.

- منصور آرامی امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به ترور شهید فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، ریشه این دست از اقدامات تروریستی را جریان استکبار و بخصوص از ناحیه صهیونیست ها دانست و اظهار کرد: از زمان هسته ای شدن کشورمان تا به امروز شاهد دشمنی های مستمر آمریکا و اسراییل غاصب در مسیر مسدودساختن این حرکت عظیم علمی و تکنولوژیکی هستیم.

وی عنوان داشت: عناد با پیشرفت عمومی ملت ایران در عرصه های مهم و راهبردی، دلیل اصلی طراحی ترور دانشمندان هسته ای کشورمان است و امروز نیز خون پاک و مطهر شهید دیگری، گواهی بر اصالت این راه و حقانیت ملت ایران بشمار می رود.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، ابوموسی و بندرخمیر و حاجی آباد افزود: استکبار ایران اسلامی را در تضاد با منافع خویش می بیند و برخی مرتجعان منطقه ای نیز به احتمال زیاد در این جنایت امروز بر علیه یک نخبه تمام عیار و دانشمند هسته ای کشورمان دست دارند و آنچه امروز رخ داد بر علیه کلیت ملت ایران بود.

آرامی با تصریح بر این که در طول 42 ساله بعد از انقلاب اسلامی، شهدای زیادی به راه افتخار، عزت و اقتدار ایران تقدیم شده و شهید فخری زاده نیز یکی دیگر از نشانه های روشن ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامی: ترور شهید فخری زاده عزم توسعه موشکی و هسته ای ایران را دوچندان می کند

آرامی: ترور شهید فخری زاده عزم توسعه موشکی و هسته ای ایران را دوچندان می کند