مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 16:502020-11-27اقتصادي

21 هزار تن دانه های روغنی در پارس آباد تولید می شود


فرماندار شهرستان پارس آباد از تولید 21 هزار تن محصول دانه های روغنی در شهرستان پارس آباد به عنوان قطب تولید این محصولات خبر داد.

- امامی 7آذر در جلسه هماهنگی خرید و ذخیره سازی محصولات دانه های روغنی در پارس آباد اظهار کرد: در سال زراعی جاری بیش از سه هزار و 200 هکتار از اراضی شهرستان پارس آباد به عنوان کشت دوم به محصول دانه های روغنی سویا اختصاص یافته که عملیات برداشت همچنان در حال انجام است.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط مساعد آب و هوایی تولید این محصول به نسبت سال های گذشته پربار بوده و پیش بینی می شود بیش از 9 هزار تن محصول سویا از زارعین منطقه خریداری و برای کارخانه های روغن کشی ارسال شود.

فرماندار پارس آباد گفت: ما تلاش می کنیم تا کشاورزان منطقه را ترغیب و تشویق به تولید محصولات دانه های روغنی بکنیم که در این شهرستان 21 هزار تن محصولات دانه های روغنی تولید و روانه بازار مصرف می شود.

امامی افزود: امسال کشت کنجد، کلزا، سویا، آفتابگردان، بادام زمینی و سایر محصولات دانه های روغنی در این شهرستان رواج خوبی پیدا کرده و امیدواریم همچنان کشاورزان با حمایت مسئولان کشوری از کاشت این محصولات استقبال کنند.

وی یکی از دغدغه های زارعین را نبود کارخانه های فرآوری به ویژه روغن کشی در حوزه تولید محصولات روغنی اعلام کرد و ادامه داد: برای او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 هزار تن دانه های روغنی در پارس آباد تولید می شود

21 هزار تن دانه های روغنی در پارس آباد تولید می شود