مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 16:452020-11-27سياسي

روحانیت سنی و شیعه کردستان ترور دانشمند هسته ای را محکوم کردند


شورای افتاء و روحانیت، ائمه جمعه و جماعات، مدرسین وطلاب استان کردستان و مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای را محکوم کردند و از نیروهای امنیتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، شورای افتاء و روحانیت، ائمه جمعه و جماعات، مدرسین و طلاب استان کردستان و مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با صدور بیانیه ای ترور شهید محسن فخری زاده را محکوم کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم   قالَ اَمْیرُ الْمُؤمِنین علیه السلام: اِنَّ اللّهَ کَتَبَ الْقَتْلَ عَلی قَوْمٍ وَ الْمَوْتَ عَلی آخَرینَ وَ کُلٌّ آتِیَهٌ مَنِیَّتُهُ کَما کَتَبَ اللّهُ لَهُ ، فَطُوبی لِلْمُجاهِدینَ فی سَبیلِ اللّهِ و المقتولین فی طاعته.

علی علیه السلام فرمودند: خداوند برای گروهی کشته شدن و برای گروهی دیگر مرگ را مقرّر نموده و هر کدام به اجل معیّن خود آنسان که او مقدّر کرده است می رسند، پس خوشا به حال مجاهدان راه خدا و کشتگان راه اطاعت او.

بار دیگر دست پلید استکبار جهانی و اسراییل غاصب و خون آشام از آستین مزدوران وطن فروش و دلبستگان دنیای فانی و طالبان پست و جاه و مقام به در آمد و دانشمند هسته ای و علم موشکی ما را ترور  نموده و به شهادت رساندند.

شهید محسن فخری زاده ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع که یکی از چهره های تاثیرگذار علم موشکی ایران نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیت سنی و شیعه کردستان ترور دانشمند هسته ای را محکوم کردند

روحانیت سنی و شیعه کردستان ترور دانشمند هسته ای را محکوم کردند