مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 16:352020-11-27سياسي

توزیع 13 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در اردبیل


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از تهیه و توزیع 13 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در استان اردبیل به همت هلال احمر خبر داد.

- رامین معبودی 7آذر در جلسه قرارگاه اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در سپاه اردبیل اظهار کرد: در یک هفته اخیر بیش از دو هزار بسته معیشتی و بهداشتی توسط هلال احمر تهیه و در مناطق مختلف توزیع شده است.

وی تصریح کرد: در کنار این اقدامات در بخش ارتقا سلامت و بهداشت عمومی، هلال احمر با استفاده از نیروهای داوطلب و جوان خود سعی کرده تا آموزش لازم را برای شهروندان ارائه کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ما در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در کنار مجموعه بسیج و سپاه استان قرار داریم و تلاشمان بر این است تا با بیماریابی که به صورت خانه به خانه انجام خواهد شد، بخشی از تعهداتمان را در ارتقا سلامت افراد جامعه و تأمین معاش مناسب آنها انجام دهیم.

معبودی افزود: در قالب این طرح هلال احمر نیز به وظیفه خطیر خود در حوزه بهداشتی، اجتماعی و فرهنگی انجام می دهد تا بهترین شرایط در مقابله و شکستن زنجیره کرونا را در استان شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در کنار خیرین و متدینین در شهر اردبیل و همچنین مجموعه های انقلابی چون بنیاد علوی، ستاد اجرایی حضرت امام و آستان قدس رضوی، هلال احمر نیز س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 13 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در اردبیل

توزیع 13 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در اردبیل