مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 16:152020-11-27سياسي

توصیه به رعایت موارد بهداشتی با رویکرد تشویقی/ هشدار متفاوت برای جلب توجه مردم


قرارگاه حافظان سلامت در بخش کوهپایه در شرق اصفهان با همکاری برخی از واحدهای صنفی برای کسانی که با رعایت کامل موارد بهداشتی خرید می کنند، تخفیف در نظر گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شرق اصفهان، کرونا ویروس به یک سالگی تولد خود رسید و تمامی کشورهای جهان را تحت تأثیر خود قرار داد، این ویروس  هر لحظه رفتار متفاوتی از خود نشان می دهد تا مهار آن  کار سختی باشد.

در کشورمان نیز این بیماری قدرت نمایی می کند و علی رغم اقدامات انجام گرفته درحالی که شدتش کم شده بود، دوباره به اوج رسید و رفته رفته آمار فوتی ها از این بیماری نزدیک به 500 نفر در روز را به خود می بیند.

تمام اقدامات و ظرفیت های کشور برای مقابله با این بیماری به کار گرفته شده است و سپاه و بسیج نیز در این شرایط حساس نیز مانند همیشه به میدان آمدند تا در مقابله و مبارزه با این بیماری به مردم کمک کنند و این شرایط بحرانی را تغییر دهند.

ضدعفونی معابر و مکان های عمومی، غربالگری، کمک به نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و ده ها اقدام دیگر از سوی بسیج و سپاه در مقابله و مبارزه با این بیماری در حال انجام است و در تازه ترین اقدام سپاه که از آذر ماه شروع شده و همچنان نیز ادامه دارد، قرارگاه لشکریان محمد حافظان سلامت بوده که قرار است با رویکرد محله ای به اقناع سازی برای رعایت هر چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه به رعایت موارد بهداشتی با رویکرد تشویقی/ هشدار متفاوت برای جلب توجه مردم

توصیه به رعایت موارد بهداشتی با رویکرد تشویقی/ هشدار متفاوت برای جلب توجه مردم