مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 16:152020-11-27سياسي

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی درگذشت دکتر نقوی را تسلیت گفت


خدمات ماندگار و طولانی مرحوم نقوی در عرصه های دینی، فرهنگی، تبلیغی، اجتماعی و عمرانی از جمله حسنات ماندگار ایشان است ،که ذخیره آخرت نیکویی برای آن مرد بزرگ خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با صدور پیامی درگذشت مرحوم مغفور دکتر سید کلب صادق نقوی را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: انا لله و انا الیه راجعون با نهایت تأسف و تأثر خبر درگذشت عالم مجاهد و خدمتگزار صادق به مکتب قرآن و اهل البیت علیهم السلام استاد دانشمند، مرحوم مغفور دکتر سید کلب صادق نقوی رضوان الله علیه را دریافت نمودم.

آن فقید سعید برخواسته از بیت عریق علم و فقاهت و خود نیز شخصیتی خدوم و مبلغی توانمند، تأثیر گذار و پرتلاش در خدمت به جامعه اسلامی، خصوصاً شیعیان در شبه قاره هندوستان بوده و از مصلحان و منادیان تقریب و دعوت به وحدت امت اسلامی و پیروی از امام و مقام معظم رهبری مدظله العالی در آن خطه بودند.

خدمات ماندگار و طولانی آن مرحوم در عرصه های دینی، فرهنگی، تبلیغی، اجتماعی و عمرانی از جمله حسنات ماندگار ایشان است، که ذخیره آخرت نیکویی برای آن مرد بزرگ خواهد بود.

درگذشت این عالم متعهد، باتقوا و خطیب ارجمند و فداکار را به امت بزرگ اسلامی خصوصاً به مسلمانان و شیعیان هندوستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی درگذشت دکتر نقوی را تسلیت گفت

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی درگذشت دکتر نقوی را تسلیت گفت