مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 16:102020-11-27سياسي

توزیع بیش از 10 هزار بسته معیشتی و 50 سری جهیزیه در شاهرود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: بیش از 10 هزار بسته معیشتی و 50 سری جهیزیه به مناسبت هفته بسیج بین نیازمندان شاهرودی توزیع شد.

- سرهنگ محمد خوش قدم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با بیان اینکه همه آحاد مردم به فرموده کرونا ، نمایش اقتدار بسیج به صورت خودرویی و با نمایش فعالیت های بسیج انجام شد.

وی افزود: در قالب این کاروان خودرویی سه عرصه حضور بسیج در حوزه امنیت، سلامت و خدمت رسانی به نمایش درآمد و این کاروان مسیر میدان هفتم تیر تا میدان حسینی شاهرودی را طی کرد و اقتدار بسیج را نمایش گذاشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: در قالب این رژه خودرویی، یگان های نمونه گردان های بیت المقدس و امام علی (ع) به رژه پرداختند و یگان سلامت بسیج در قالب خودروهای امدادی و اتوبوس سلامت و کلینیک سیار دندان پزشکی بسیج رژه رفتند.

خوش قدم با اشاره به توزیع بیش از 10 هزار بسته معیشتی و 50 سری جهیزیه بین نیازمندان شهرستان شاهرود گفت: این کاروان در قالب بسیج و خدمت رسانی به نمایش فعالیت های بسیج در این عرصه پرداخت و این بسته ها و جهیزیه ها به مناسبت هفته بسیج در قالب مرحله پنجم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 10 هزار بسته معیشتی و 50 سری جهیزیه در شاهرود

توزیع بیش از 10 هزار بسته معیشتی و 50 سری جهیزیه در شاهرود