مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 15:352020-11-27اقتصادي

تداوم بازرسی و نظارت بر اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها در شهرستان شیراز


رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان شیراز از تذکر کتبی به دو هزار واحد صنفی متخلف، بیش از سه هزار تذکر شفاهی و پلمپ 190 واحد صنفی متخلف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیراز، محمدرضا امیری، ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت مردم در اجرای این طرح، اظهار داشت: بیش از 98 درصد از مردم شیرازی در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونا یی همکاری و همراهی داشته اند.

فرماندار شهرستان شیراز همچنین با تقدیر از همکاری خوب اصناف در اجرای طرح فوق، بیان کرد: طبق آمارهای اعلامی، 95 درصد از اصناف غیرضرور شیراز، فعالیت خود را تعطیل و با اجرای طرح همکاری کرده اند.

رییس ستاد مدیریت کرونا شهرستان شیراز با بیان اینکه طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها، متناسب با روند بیماری تنظیم و به سراسر کشور ابلاغ شده است بار دیگر یادآور شد: هدف اصلی این طرح کاهش تجمع و تردد و افزایش حداکثری رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

امیری با دعوت از مردم شیراز به پرهیز از تردد غیر ضرور برونشهری طی هفته آینده، تاکید کرد: برای خروج از شهر محدودیت زیادی اعمال نمی کنیم اما برای ورود به شهرستان در تمام ساعات شبانه روز، محدودیت ها را با جدیت دنبال خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بازرسی و نظارت بر اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها در شهرستان شیراز

تداوم بازرسی و نظارت بر اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها در شهرستان شیراز