مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 14:452020-11-27بين الملل

دیدار بن سلمان و نتانیاهو، با هدف ارسال سیگنال به بایدن انجام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به رغم تکذیب مقام های عربستان سعودی درباره خبر دیدار یکشنبه هفته جاری محمد بن سلمان، ولی عهد عربستان سعودی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شهر نئوم ، - رویترز گزارش داد که هدف، ولی عهد سعودی از دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی، ارسال سیگنال به جو بایدن و دور کردن تمرکز او از دیگر مسائل منطقه به ویژه وضع حقوق بشری عربستان سعودی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به رغم تکذیب مقام های عربستان سعودی درباره خبر دیدار یکشنبه هفته جاری محمد بن سلمان، ولی عهد عربستان سعودی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شهر نئوم ، یک منبع سعودی و همچنین یک دیپلمات خارجی مستقر در ریاض در گفتگو با رویترز به جزییاتی درباره این دیدار و چرایی آن پرداختند.

روز دوشنبه، رسانه های رژیم صهیونیستی از قبیل کان گزارش دادند که نتانیاهو و یوسی کوهن رییس موساد یکشنبه گذشته به صورت مخفیانه به عربستان سعودی سفر کرده و با بن سلمان در شهر نئوم دیدار کردند.

یواف گالانت وزیر آموزش رژیم صهیونیستی نیز با تایید دیدار نتانیاهو و، ولی عهد عربستان سعودی در خاک این کشور، این دیدار و علنی شدن آن را حائز اهمیت بسیار بالایی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار بن سلمان و نتانیاهو، با هدف ارسال سیگنال به بایدن انجام شد

دیدار بن سلمان و نتانیاهو، با هدف ارسال سیگنال به بایدن انجام شد