مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 14:402020-11-27سياسي

برای گشایش اقتصادی نباید به خارج چشم بدوزیم


مشکل امروز در کشور این است که چشم به بیرون دوخته ایم، اینکه برای گشایش معیشت مردم چشم به بیرون کشور داشته باشیم انتظار بیهوده ای است.

- ایسنا/قم امام جمعه قم گفت: مشکل امروز در کشور این است که چشم به بیرون دوخته ایم، اینکه برای گشایش معیشت مردم چشم به بیرون کشور داشته باشیم انتظار بیهوده ای است.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در سخنان آدینه ای که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: اگر انسان دین دار باشد آثار دین داری در زندگی او به خوبی جلوه می کند.

وی افزود: در جامعه با افرادی سروکار داریم که حرکت دین را به خوبی نگه نمی دارند و دین را کوچک می شمارند و رعایت حلال و حرام الهی را نمی کنند، این گونه افراد به خود و دین و همچنین جامعه رحم نمی کنند.

امام جمعه قم بیان کرد: در روایات آمده است که گاهی پدران و مادران عامل سست کردن دین هستند چون حساسیت لازم را نسبت به دین داری فرزندان قائل نبوده ولی در زمینهٔ موضوعات دیگر برنامه ریزی مناسب دارند و هنگامی که موضوع دین مطرح می شود حساسیت ندارند.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به حدیثی از رسول اکرم تصریح کرد: وای بر اولاد آخرالزمان آن هم از شیوه و رفتار پدرانشان، سؤال می شود که یا رسول الله از پدران مشرکشان می فرمایید که پیامبر(ص) می فرماید نه منظور پدران مؤمن است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای گشایش اقتصادی نباید به خارج چشم بدوزیم

برای گشایش اقتصادی نباید به خارج چشم بدوزیم