مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 14:402020-11-27سياسي

حزب اتحاد ملت چگونه در انتخابات 1400 شرکت می کند؟


«اگر مفهوم انتخابات مانند آنچه در سال های پیش از انتخابات 98 بود، شکل بگیرد، ما نیز در ائتلافی برای انتخابات 1400 مشارکت خواهیم کرد.

- قائم مقام حزب اتحاد ملت گفت: اگر مفهوم انتخابات مانند آنچه در سال های پیش از انتخابات 98 بود، شکل بگیرد، ما نیز در ائتلافی برای انتخابات 1400 مشارکت خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایسنا، قائم مقام حزب اتحاد ملت شروط این تشکل سیاسی اصلاح طلب برای ائتلاف با احزاب اصلاح طلب در انتخابات 1400 را بیان کرد.

آذر منصوری در پاسخ به این پرسش که آخرین تصمیمات حزب اتحاد برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو چیست اظهار کرد: اگر مفهوم انتخابات مانند آنچه در سال های پیش از انتخابات 98 بود، شکل بگیرد، ما نیز در ائتلافی برای انتخابات 1400 مشارکت خواهیم کرد.

وی در تبین منظورش از ائتلاف تصریح کرد: قطعا منظورمان از ائتلاف همکاری و هماهنگی با سایر احزاب اصلاح طلب است و منظورمان ائتلاف با اصولگرایان میانه رو نیست.

در سال 98 حزب اتحاد ملت همراه چند حزب اصلاح طلب دیگر در اعتراض به رد صلاحیت شدن کاندیدهای مدنظرشان از مشارکت در ائتلاف احزاب اصلاح طلب برای معرفی لیست انتخاباتی سر باز زدند.

این در حالی است که این حزب در دو انتخابات 96 و 94 نقش فعالی را در شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب اتحاد ملت چگونه در انتخابات 1400 شرکت می کند؟

حزب اتحاد ملت چگونه در انتخابات 1400 شرکت می کند؟