مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 14:152020-11-27اجتماعي

گزارش ایسنا از طوفان 85 کیلومتری در مازندران


بارش شدید باران در سراسر مازندران به دلیل وقوع طوفان 85 کیلومتری در این استان، از صبح امروز جمعه هفتم آذر ماه آغاز شده و با توجه به شدت و سرعت این باد و باران، - ایسنا/مازندران بارش شدید باران در سراسر مازندران به دلیل وقوع طوفان 85 کیلومتری در این استان، از صبح امروز جمعه هفتم آذر ماه آغاز شده و با توجه به شدت و سرعت این باد و باران، خسارت های نیز ایجاد کرده است.

علی اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران با اشاره به ورود سامانه بارشی و میزان خسارت در این استان، اظهار کرد: از صبح جمعه 7 آذر طوفانی با شدت 85 کیلومتر بر ساعت استان را در برگرفت که منجر به شکستن شاخ و برگ و ریشه کن شدن درختان شد.

وی افزود: به علت شکستن درختان و مشکلات به وجود آمده قطعی برق در نکا، قائمشهر، ساری و بابل را شاهد بودیم که در حال حاضر 90 درصد برق شهرها متصل شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استان مازندران خاطرنشان کرد: آب شرب روستاهای جویبار، سیمرغ و بهنمیر نیز به علت قطعی برق، قطع شده بود که در حال حاضر وصل شده است و آب در مدار جریان دارد.

احمدی با اشاره به خسارت باغ ها و محصولات کشاورزی، خاطرنشان کرد: در شهرستان جویبار تا کنون ریزش مرکبات بر اثر طوفان بارندگی رخ داده و در شهرهای دیگر نیز از جمله قائم شهر و غیره نیز خسارات احتمالی در باغ های مرکبات در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ایسنا از طوفان 85 کیلومتری در مازندران

گزارش ایسنا از طوفان 85 کیلومتری در مازندران