مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 14:102020-11-27بين الملل

استقرار محرمانه نظامیان انگلیسی در عربستان سعودی برای حفاظت از آرامکو


یک رسانه انگلیسی از اقدام محرمانه دولت «بوریس جانوسن» در مستقر کردن نظامیان بریتانیایی در عربستان سعودی برای حفاظت از تاسیسات نفتی آرامکو خبر داد.

- یک رسانه انگلیسی از اقدام محرمانه دولت بوریس جانوسن در مستقر کردن نظامیان بریتانیایی در عربستان سعودی برای حفاظت از تاسیسات نفتی آرامکو خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ایندیپندنت با اعلام این خبر می نویسد: دولت انگلیس بدون مشورت با پارلمان و اعلام عمومی، نیروهای ارتش را برای دفاع از میادین نفتی عربستان سعودی در این کشور مستقر کرده است.

مخالفان حزب حاکم انگلیس می گویند دولت در این خصوص از برخی اقدامات خود طفره رفته است و تاکید دارند که استقرار این نظامیان فصل جدیدی در روابط مسموم دولت انگلیس و این رژیم خودکامه نفتی است.

با این حال وزارت دفاع انگلیس می گوید از آنجا که این میادین نفتی زیرساخت های اقتصادی حیاتی محسوب می شوند، تفنگداران هنگ شانزدهم توپخانه سلطنتی برای کمک به محافظت آن ها در برابر حملات پهپادی به کار گرفته شده اند.

سخنگوی وزارت دفاع انگلیس به ایندیپندنت گفت: در پی حملاتی که به تأسیسات نفتی پادشاهی عربستان سعودی در 14 سپتامبر 2019 انجام شد، با وزارت دفاع این کشور و شماری از شرکای بین المللی همکاری کردیم تا چگونگی تقویت دفاع از این زیرساخت های اقتصادی حیاتی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار محرمانه نظامیان انگلیسی در عربستان سعودی برای حفاظت از آرامکو

استقرار محرمانه نظامیان انگلیسی در عربستان سعودی برای حفاظت از آرامکو