مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 14:002020-11-27اجتماعي

دوربین ها بدون هیچ اغماضی از ساعت 21 تا 4 صبح جریمه می کنند


معاون آموزش پلیس راهور پایتخت گفت: اصرار برخی افراد برای تردد بعد از ساعت 21 باعث شد تا دوربین های کنترل ترافیک پای کار آمده و بدون هیچ اغماضی نسبت به جریمه خودروهای متخلف اقدام کنند.

- سرهنگ علی همه خانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: از اول آذر، برخی محدودیت های تردد کرونایی اجرا شده که از جمله مهم ترین آنها عدم تردد خودروها از ساعت 21 الی 4 بامداد بود.

وی افزود: اینکه این محدودیت ها قانون شد و برای همگان لازم الاجرا بود یک طرف و اصرار و پافشاری و بهانه تراشی های برخی رانندگان برای تردد بعد از ساعت 21 هم از طرفی دیگر باعث شد تا دوربین های کنترل ترافیک پای کار آمده و بدون هیچ اغماض و تردیدی نسبت به جریمه خودروهای متخلف اقدام کنند.

همه خانی گفت: این شرایط و اعمال محدودیت های تردد بیشتر و دقیق تر در این دو هفته که هفت روز از آن را سپری می کنیم باعث شده برخی افراد در خصوص رفت و آمد در شهر تهران و در برنامه ریزی های تردد خود تجدید نظر کنند و ساعات دیگری را برای انجام امورات و کارها اختصاص دهند.

وی ادامه داد: مدیریت سفر و تنظیم برنامه های روزانه در این شرایط یکی از مهم ترین اقداماتی است که رانندگان می بایست به خوبی آن را انجام داده و کارهای خود را طوری برنامه ریزی نمایند که بتوانند قبل از ساعت 21 به مقصد رسیده و خودروی خود را متوقف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوربین ها بدون هیچ اغماضی از ساعت 21 تا 4 صبح جریمه می کنند

دوربین ها بدون هیچ اغماضی از ساعت 21 تا 4 صبح جریمه می کنند