مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 14:002020-11-27بين الملل

عملیات موشکی یمنی ها علیه «آرامکو» عربستان، دفاع از خود بود


امام جمعه «نجف اشرف» عراق در سخنانی تأکید کرد که عملیات موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن علیه تأسیسات نفتی «آرامکو» عربستان در واقع دفاع از خود بود.

- امام جمعه نجف اشرف عراق در سخنانی تأکید کرد که عملیات موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن علیه تأسیسات نفتی آرامکو عربستان در واقع دفاع از خود بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، صدر الدین القبانجی امام جمعه نجف اشرف در سخنانی به برخی اعتراضات در کشورهای عربی به عملیات موشکی اخیر یمنی ها علیه تأسیسات نفتی آرامکو عربستان واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی ضمن محکومیت واکنش های اعتراض آمیز به عملیات موشکی موفقیت آمیز یمنی ها به تأسیسات نفتی عربستان، گفت: چه کسی می تواند بگوید عملیاتی که یمنی ها انجام دادند، تجاوز نامیده می شود؟ خطیب جمعه نجف اشرف در ادامه یادآور شد: آنچه که یمنی ها علیه تأسیسات نفتی عربستان سعودی انجام دادند در واقع دفاع از خود نامیده می شود و نه تجاوز.

طرف هایی که این عملیات را محکوم کردند در واقع باید علیه تجاوزگری به یمن و تداوم محاصره ملت یمن بیانیه بدهند.

این درحالی است که ارتش و کمیته های مردمی یمن اخیراً در عملیاتی موفقیت آمیز، به وسیله موشک قدس 2 تأسیسات نفتی عربستان سعودی را هدف قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات موشکی یمنی ها علیه «آرامکو» عربستان، دفاع از خود بود

عملیات موشکی یمنی ها علیه «آرامکو» عربستان، دفاع از خود بود