مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 13:552020-11-27سياسي

بی نیازی کشور از مذاکره با آمریکا با تکیه بر ظرفیت های داخلی


تجربه برجام ثابت کرد که آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و لازم است مسؤولان با حضور جهادی، تلاش خویش را مضاعف کنند و مسؤولان استانی نگاه ویژه ای به شهرستان داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزکوه، حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در پیامی تحت عنوان پیام جمعه منتشر شد، اظهار کرد: هرکس با تقواتر باشد، نزد خداوند گرامی تر بوده و تقوا کلید ورود به بهشت است.

وی گفت: در مقابل آمریکا دو سیاست قابل فرض است، اول رفع تحریم با مذاکره و سازش، دوم بی اثر کردن تحریم ها با قوی شدن؛ راه اول بی نتیجه است ولی راه دوم هرچند سختی دارد اما نتیجه بخش و خوش عاقبت است.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: تجربه برجام ثابت کرد که آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست، لذا جمهوری اسلامی تحت هیچ شرایطی و در هیچ سطحی با آمریکا مذاکره نخواهد کرد.

حجت الاسلام حیدری افزود: ارتباط با کشورهای همسایه و تکیه بر ظرفیت های بی کران داخلی، کشور را از مذاکره با آمریکا بی نیاز می کند.

وی با بیان اینکه هرگونه اقدام علیه جریان مقاومت با پاسخ کوبنده مواجه خواهد شد، ابراز کرد: حمله موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن به تأسیسات آرامکو، این پیام روشن را به همراه داشت که انصارالله یمن بعد از پنج سال مقاومت، به موشک های نقطه زن با بُرد بالا دست یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی نیازی کشور از مذاکره با آمریکا با تکیه بر ظرفیت های داخلی

بی نیازی کشور از مذاکره با آمریکا با تکیه بر ظرفیت های داخلی