مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 13:352020-11-27اجتماعي

راه های استان گیلان باز هستند


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان با اشاره به عملیات برف روبی توسط 53 دستگاه ماشین آلات و 79 راهدار گفت: تمامی راه های استان به جز محور پونل به خلخال باز هستند.

- فریبرز مرادی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت راه های استان اظهار کرد: در پی بارش برف در استان گیلان، شماری از محورهای مواصلاتی استان طی دیروز و امروز درگیر برف و تردد در آن ها به سختی جریان داشت.

وی با اشاره به بارش برف در هشت شهرستان استان گفت: تعدادی از محورهای مواصلاتی در شهرستان های تالش، رضوانشهر، ماسال، فومن، رودسر، سیاهکل، املش و رودبار دچار برف بیشتری شدند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان با اشاره به اقدامات این دستگاه در فراهم کردن راه دسترسی ایمن و باز برای تردد گفت: هم زمان با بارش برف در سراسر استان، راهداران در محورهای برف گیر حاضر و به عملیات برف روبی مشغول شدند.

مرادی با اشاره به امکانات و نیروی انسانی درگیر در معابر اصلی و فرعی استان به جهت برف روبی بیان کرد: 53 دستگاه از ماشین آلات سبک و سنگین به همراه 79 راهدار هم اکنون در محورهای برف گیر حاضرند و معابر را برف روبی می کنند.

 وی از باز بودن راه های اصلی و فرعی در استان خبر داد و گفت: اغلب راه های استان به جز پونل به خلخال باز هستند و فرایند برف روبی تا عادی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های استان گیلان باز هستند

راه های استان گیلان باز هستند