مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 13:352020-11-27اجتماعي

بازگشایی راه 440 روستا در استان اردبیل


معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: با تلاش راهداران، راه 440 روستای استان برف روبی و بازگشایی شد.

- علی صبحی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل از بازگشایی 440 راه روستایی که براثر بارش سنگین برف مسدود شده بودند، خبر داد و اظهار کرد: راه 88 روستا در شهرستان های خلخال،کوثر، اردبیل و نیر با تلاش راهداران سخت کوش در نقاط کوهستانی و صعب العبور در حال بازگشایی است که امیدواریم تا عصر فردا به طور کامل شاهد تردد در این روستاها باشیم.

وی به فعالیت 80 اکیپ راهداری زمستانی در محورهای مواصلاتی استان اردبیـل اشاره کرد و افزود: درحال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیـل باز است و تردد در آنها جریان دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیـل تصریح کرد: در طرح زمستانی امسال 420 نفر نیروی راهداری در گردنه ها، محورها و راهدارخانه های استان با 230 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین مستقر شده اند تا خدمات لازم را به مردم عزیز ارائه کنند.

صبحی از مردم و مسافران خواست قبل از سفر حتما با سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه ها مطلع شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی راه 440 روستا در استان اردبیل

بازگشایی راه 440 روستا در استان اردبیل