مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 12:152020-11-27اقتصادي

آغاز مطالعات بافت تاریخی نهاوند


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند گفت: به منظور احیای بافت تاریخی نهاوند به منظور حفط بناهای تاریخی در نهاوند مطالعه بافت تاریخی این شهرستان در دست اجرا قرار گرفت .

- محسن جانجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان نهاوند از قدمت تاریخی زیادی برخوردار است لذا لازم است که بناهای تاریخی موجود در آن حفظ و احیا شوند.

وی افزود: در شهرستان نهاوند نمای ساختمان های تاریخی و معابر وجهه خوبی ندارند بنابراین باید برای ساختمان ضوابط و مقررات بنا گذاشته شود تا به بافت تاریخی لطمه ای وارد نشود.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند با بیان اینکه هدف از اجرای طرح ساماندهی بافت تاریخی نهاوند حفط بناهای تاریخی موجود است افزود: با توجه به اینکه در سطح شهرستان بنا هایی وجود دارند که در گذشته برای احیا و یا حفاظت از آنها اقدامی صورت نگرفته لذا این بناها در حال تخریب هستند که باید مورد مرمت و بازسازی قرار بگیرند تا چهره زیبا و بافت تاریخی این شهرستان را بهتر نشان دهند.

وی با بیان اینکه طرح مطالعه ساماندهی بافت تاریخی نهاوند دو ماه است که شروع شده و اعتبار آن هم تعیین شده است افزود: از جمله اهداف دیگر اجرای طرح  ساماندهی طرح مطالعه بافت تاریخی نهاوند جلوگیری از ضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مطالعات بافت تاریخی نهاوند

آغاز مطالعات بافت تاریخی نهاوند